Bevásárlókosár

Gyakori kérdések

Hogyan keresek meg egy terméket?

 

1. A kereső segítségével

Meg tud keresni egy terméket a kereső segítségével, amely az oldal jobb felső részén található. Hogyha például egy serpenyőt szeretne, akkor beírja, hogy “serpenyő” a kereső mezőbe és megnyomja az ENTER gombot. Ezt követően megjelenik egy lista az összes termékkel, aminek a megnevezésében vagy a leírásában megjelenik a “serpenyő” kifejezés.

 

2. Az oldal menüjében

A “Termékek” menü segítségével megtalálja a termékeket a sajátosságuk szerint (Főzéshez, Sütőbe, Kések, stb.). Egyes kategóriák részletesebb alkategóriákkal rendelkezhetnek (például: "Főzéshez---> Edények és lábasok /Serpenyők – Serpenyők /Grill serpenyők /Palacsintasütők" stb).

Az “Új termékek” gomb segítségével láthatja a legfrissebb hozzáadott termékeket.

 
 

3. A szűrő segítségével

filtre

Az egyes kategóriákon belül szűkítheti a keresést a szűrő segítségével, ami a terméklista bal felén található.

A szűrés csak a termékkategórián belül van. Válassza ki a kívánt termékkategóriát, majd annak jellemzőit, attól függően, hogy mi érdekli (például: "Főzőedények / Főzőedény készletek" az Anyagnál - "rozsdamentes acél"). 

Ha a szűrt termékek megjelentek, akkor továbbra is szűrheti a többi jellemzői szerint, amíg meg nem találja azt, amit keres.

 

Hogyan rendelek egy terméket?

 

1. A termék kiválasztása

A termékek képek formájában jelennek meg, amelyek alapján megtalálhatja a kódot, az árat, a rövid leírást és a készlet információkat. A készletadatokat folyamatosan frissítjük, hogy tájékoztassuk Önt a termékek elérhetőségéről.

Egy termék részleteinek megtekintéséhez kattintson a képre. Megnyílik a termékoldal, ahol megtalálja a jellemzőit (anyag, gyártó, méret, ár, készletinformáció stb.). Ha akarja, megrendelheti a "Kosárba helyezés" gombra kattintva, és a termék a bevásárlókosárba kerül.

Azok a termékek, amelyek nincsenek készleten, megrendelheti most és elküldjük, amikor megérkeznek a gyártótól. A megrendelt termékek érkezési idejéről kérjük, hívja a +36 1 445 39 75-ös telefonszámot.

 

2. A rendelés megtekíntése

Ha legalább egy terméket hozzáadott a bevásárlókosárhoz, láthatja ennek tartalmát, és változtathat rajta az oldal jobb felső sarkában található "Kosár" gombra kattintva.

A bevásárlókosár oldalon megtekintheti a kívánt termékek listáját, minden termék árát, a szállítás költségeit (a megrendelt termékek súlyának megfelelően számítva) és a teljes költségeket (amely a termék és a szállítási költségek összesítése).

Módosíthatja a megrendelendő termékek mennyiségét, vagy lemondhat egy vagy több termékről.

Ha kevesebb termék van készleten, mint a kívánt mennyiség, a megrendelést a készlet erejéig elküldjük, majd a mennyiség többi részét a gyártótól rendeljük meg. Ebben az esetben kiválaszthatja, hogy a termékeket külön csomagokban kívánja megkapni (a készleten lévő termékeket azonnal kézhez kaphatóak, a többi meg a gyártótól érkező termékek időpontja után kapja meg) vagy egyszeri szállítással (mikor a rendelése teljes lesz). A megrendelt termékek szállítására vonatkozó információkért kérjük, vegye fel a kapcsolatot a +36 1 445 39 75-ös telefonszámon.

 

3. Megrendelés leadása

Miután hozzáadta a kívánt termékeket a bevásárlókosárhoz, és miután kitöltötte a megrendelés részleteinek mezőit, kattintson a "Rendelés feladása" gombra. A megrendelés teljesítéséhez be kell regisztráljon a weboldalra.

 

Hogyan regisztrálhatok egy fiókot?

 

Nagyon egyszerű! Lépjen az új fiók létrehozási űrlapjára az "Új fiók" gomb kattintásával, és figyelmesen töltse ki az összes szükséges mezőt. 

Fiókjával követheti a vásárlások, a látogatások és a megrendelések állapotát. Ezen kívül a regisztrációval Ön automatikusan tagja lesz a Szenvedélyes Főzés Klubjának, és élvezheti ennek minden előnyét (promóciók, kedvezmények). Legközelebb, ha vásárolni szeretne, jelentkezzen be a felhasználónevével és jelszavával az erre kijelölt mezőkben.

 

Hogyan fizetek?

 

1. Készpénzzel

A rendeléseit kifizetheti készpénzzel, amikor átveszi a csomagot a futártól, vagy amikor úgy dönt, hogy átveszi üzletünkben.

2. Fizetési utalvány

Banki átutalással is fizethet a megadott bankszámlaszámra, amely a számlán fog megjelenni. A rendelését a lehető legrövidebb időn belül a fizetés megerősítése után fogjuk eljuttatni önhöz.

3. Kártya

A kártyával való fizetést a Gecad E-payment biztosítja. Az adatai biztonságát garantáljuk.

A termékek szállítása

 

1. A szállítás Magyarországon

A termékek házhoz szállításával a GLS cég foglalkozik.

Abban az esetben, ha készpénzzel vagy kártyával fizet, a készleten lévő termékek maximum 48 orán belül kézbesítésre kerülnek.

Fizetési utalvánnyal történő fizetés esetén a termékek a számlára való beérkezés napjától számított 48 órán belül kerülnek kézbesítésre.

A fent említett időintervallumok hétfőtől szombatig érvényesek. A hétvégi rendelések a következő hét elején lesznek kézbesítve.

2. A szállítási költségek kiszámítása

A szállítási költség automatikusan megjelenik a megrendelőlapon. Áraink tartalmazzák az ÁFÁ-t.

Ha a rendelések összege meghaladja a 10.000 Huf értéket, akkor a szállítás ingyenes.

Visszaküldési eljárás

Jogában áll a távértékesítésben lévő rendéléseit visszaküldeni, 14 napon belül, a rendelés leadása napjától számítva vagy másra is bizhatja ezt a feladatot csak ne a szállító legyen, a hatályos Kormányrendelet 34. rendelkezése alapján (kelt. 2014.06.12-én).

Visszaküldés esetén azt ajánljuk, hogy ugyanazt a szállító társaságot igényelje, mint amely termékeit szállította.

A visszaküldött termékeknek ugyanolyan állapotban kell lenniük, mint amikor megérkeztek (az eredeti csomagolásban lévő összes tartozékot és dokumentumot, fizikai változások, ütések, karcolások, nyomok és / vagy beavatkozások nélkül jogosulatlan, hiányzó részek stb.).

A vásárlás visszavonása a termék kézhezvételétől számított 14 naptári napon belül csak azok az ügyfelek számára alkalmazható, akik a terméket a távértékesítésben vásárolták. A Kormányrendelet 34. pontja (kelt. 2014) alapján a fogyasztók jogairól a szakemberekkel kötött szerződésekben, valamint néhány normatív intézkedés módosításával és kiegészítésével (visszavonási jog). A határidőt akkor tartják tiszteletben, ha a termékeket a 14 napos naptári időszak lejárta előtt visszaküldik.

A jogi személy által megvásárolt termékeket a vásárlás napjától számított 48 órán belül (2 naptári napon belül) vissza tudja küldeni.

A visszavonás jog gyakorlása érdekében értesítenie kell arról, hogy visszavonja ezt a szerződést egy egyértelmű e-mail / levelezési nyilatkozat felhasználásával.

  • E-mail cím értesítésekre: office@kitchenshop.hu
  • Visszaküldési cím: Budapest 1024 Lövőház utca 2-6

A visszaküldött termékek visszaszolgáltatásának visszafizetése a visszavont termékek állapotának ellenőrzése után 14 naptári napon belül történik.
A KITCHEN SHOP által értékesített termékek visszaküldésével kapcsolatosan, hívja a +36-144-53-975-ös telefonszámot 09.00-18.00 óra között, hétfőtől péntekig vagy az office@kitchenshop.hu címen érhet el minket. Ügyfélszolgálatunk segítséget nyújt Önnek abban, hogy kiválassza a termék visszaküldési módját, valamint a termékek szállítási címével, csomagolásával, a termékek értékének visszaállításának módjaival, illetve a szállító céggel való kapcsolattartási részleteivel.

Kérjük, olvassa el az Általános felhasználási feltételeket.

Kérdések, javaslatok vagy megjegyzések esetén, kérjük vegye fel a kapcsolatot a következő e-mail címen: office@kitchenshop.hu, és mi a lehető leghamarabb válaszolunk.

Köszönjük!